Dygtig projektleder til fundraising, markedsføring og kommunikation til lille men stærk patientforening

Vil du have en alsidig hverdag med mening, udviklende faglige opgaver, ansvar og indflydelse? Så har vi jobbet til dig.

Vi søger nemlig en dygtig projektleder til fundraising, markedsføring og kommunikation, der vil være med til at arbejde for et længere og bedre liv for børn og voksne med cystisk fibrose.

Vi er en lille, men velfungerende og ambitiøs forening, hvor der er højt til loftet og rige mulighed for at sætte dit præg på foreningens aktiviteter og fremtidige indsatser.

Opgaver

Din opgave bliver at skabe finansiering, synlighed og opbakning til foreningens arbejde gennem forskellige aktiviteter og kampagner indenfor fundraising, markedsføring og kommunikation.  Det er i samarbejde med kolleger, ledelse og eksterne partnere, men med dig som udvikler og projektleder.

Stillingen indebærer opgaver som:

  • Udvikling og eksekvering af indtægtsskabende aktiviteter, der sikrer engagement og økonomisk opbakning til foreningens arbejde for mennesker ramt af cystisk fibrose.
  • Understøtte medlemshvervning og kommunikation af støttetilbud til patienter og pårørende med cystisk fibrose, så endnu flere kan få gavn af foreningens tilbud. 
  • Udarbejde og implementere kommunikationsplaner, der sikrer synlighed og interesse for foreningens arbejde og politiske mærkesager, herunder i pressen og faglige medier.
  • Strategisk planlægning og produktion (tekst, lyd, billeder og grafiske elementer) af kommunikationselementer til foreningens egne medier og eksterne medier, herunder digitale.
  • Løbende opfølgning, evaluering og effektmåling af foreningens aktiviteter indenfor fundraising, markedsføring og kommunikation.  
  • Indgå i arbejdsgrupper og bidrage til de oplysningskampagner, vi laver i samarbejde med andre organisationer.

Hvem er du?

Vi søger dig, der trives med en varieret hverdag og opgaveportefølje, som du selv har stor indflydelse på. Du er nysgerrig på ny viden og måder at gøre tingene på, og du nyder derfor både de strategiske, taktiske og operationelle dele af en opgaveløsning. 

Du kan lidt af hvert, når det gælder fundraising og kommunikation, og dét du ikke kan, skal du nok finde ud af, for du har mod på nye opgaver, og er god til at sætte struktur og finde løsninger, gerne i sparring med kollegaer og samarbejdspartnere.

Du har en længere videregående uddannelse indenfor markedsføring, kommunikation eller lignende.

Derudover er du:

  • En dygtig projektleder, der hurtigt skaber overblik og er skarp til eksekvering, prioritering og koordinering med blik for resultater og ressourceforbrug.
  • Du har erfaring med fundraising og indsamling eller salg og markedsføring
  • Du har erfaring med at arbejde med kommunikation, medier og kampagner.
  • Du har økonomisk forståelse og kan opsætte budgetter og beregninger for mål og evalueringer af dine aktiviteter.
  • Du skriver og taler flydende dansk, og også gerne godt engelsk.
  • Du kan arbejde med IT systemer og forstå, vedligeholde og anvende data til at understøtte dine fundraising- og kommunikationsaktiviteter med fx CRM systemer, medlemsdatabaser og SoMe annonceringsværktøjer.

Du får til gengæld

  • En spændende og alsidig hverdag i et lille og ambitiøst sekretariat, hvor alle bidrager til fællesskabet, opgaverne og foreningens fremtid.
  • En stilling med en stor grad af frihed ift. metoder og tilgange for at opnå resultater. En enestående mulighed for at udleve dine ideer og få masser af faglig udvikling.
  • 5 ugers ferie og 5 feriefridage inkl. fri mellem jul og nytår, fleksible arbejdstider, flekstid og gode muligheder for hjemmearbejde.
  • Løn og vilkår efter kvalifikationer.
  • Ugentlig arbejdstid er 37 timer, men er det den helt rette kandidat med solid erfaring, der ønsker minimum 32 timer, kan vi også være indstillet på det.

Vi har sekretariat i Handicaporganisationernes hus i Høje Taastrup, lige ved siden af togstationen og med masser af parkeringspladser. Her har vi dejlige kontorlokaler og gode netværks- og sparringsmuligheder på tværs af organisationerne i huset.  

Ansøgningsfrist er senest den 12. juni og vi holder de første samtaler d. 15. og 16. juni.

Ansættelse pr. 1. august, eller efter aftale. Nærmere oplysninger kan fås hos direktør Anja Nordstrøm Klett på tlf.: 9282 0006. Ansøgning sendes via Jobindex – Dygtig projektleder til fundraising, markedsføring og kommunikation til lille, men stærk patientforening | Jobannonce | Jobindex

Om Cystisk Fibrose Foreningen

Cystisk Fibrose Foreningen arbejder for et bedre og længere liv for børn og voksne med cystisk fibrose. Foreningen tilbyder støtte og rådgivning om cystisk fibrose, og udbreder kendskabet til sygdommen. Vi kæmper for, at alle med cystisk fibrose tilbydes den bedst mulige behandling og de bedst mulige vilkår, og vi støtter forskning i sygdommen.

Om Cystisk Fibrose

Cystisk fibrose er en medfødt og livstruende sygdom, som påvirker flere af kroppens organer og udvikler sig gennem hele livet. Der er stor forskel på sygdommens grad og udvikling. Der er ca. 540 børn og voksne med cystisk fibrose i Danmark.